środa, 1 lipca 2015

Jak się nie pakować... czyli zgubiłam ręcznik




Czy Was też pakowanie zawsze tak bardzo przeraża? Jako osoba, która zapomina o całym świecie i potrafi się zgubić stojąc w miejscu, zdecydowanie nie cierpię pakowania. Z dzisiejszych doświadczeń udzielę Wam kilku rad jak się NIE pakować:

1. Rzucaj wszystkie rzeczy na jedną kupę z myślą "zaraz to posegreguję"
2. Odkładaj rzeczy na dziwne miejsca z myślą "zaraz włożę to do walizki"
3. Pakuj kilka grup rzeczy naraz 
4. Najlepiej podczas pakowania zrób sobie kawę, herbatę i rozmawiaj z dziesięcioma osobami na fejsbuku. 
5. Pakowanie? A moje paznokcie?!!!
6. Gub wszystko i wmawiaj ludziom, że samo od Ciebie uciekło.
7. Usiądź na walizce i rozpłacz się, że znowu nie udało Ci się spakować przed północą.
8. Zrób kolejną kawę - teraz i tak się nie wyśpisz.
9. Weź same rzeczy na piękną pogodę - przecież dla mnie zawsze świeci słońce!
10. Wyrzuć wszystko i zacznij od początku!!! Czy to zagubiony ręcznik? ;)
11. Oglądaj miliony filmików instruktażowych "jak się spakować"

Zwiedziłam pół świata, a pakowanie zawsze będzie moją zmorą. 
Jestem kobietą. PRZECIEŻ WSZYSTKO MI SIĘ PRZYDA!!!!

Wakacyjne dylematy.
Jakieś sprawdzone sposoby na pakowanie? 


Pakuję się, więc jestem.

Marta

1 komentarz:

  1. Mi mama zawsze mówi, że wynajmie mi ciężarówkę, która zawiezie wszystkie moje rzeczy <3 Najważniejsze to wziąć misia, podusie, dobry humor i kasę, resztę można kupić albo pożyczyć :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...