poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Pamiętnik z wakacji #2 Na mazury!

Ponieważ jutro moje wakacje się kończą (witaj praco!), chciałam jeszcze przez chwilę powspominać cudowny czas spędzony na mazurach...



Komu w drogę, temu walizka w rękę!






A na miejscu...


Oczywiście piękno jezior. Ale nie tylko jeziora są piękne.






Kilka improwizowanych obiadów.


Ale przede wszystkim - cudowny czas odpoczynku i zabawy.


Aż żal było wracać...



Teraz trzeba zakasać rękawy i ruszyć do pracy! Wrzesień za pasem, a co za tym idzie - przygotowania do studiów... Ale póki co - odpoczywajcie! 

WAKACJE TRWAJĄ!!!!!


Odpoczywam, więc jestem.

Marta


PS W związku z lekkim uszkodzeniem mojego nadgarstka w lipcu oraz brakiem czasu związanym z podróżami i szukaniem pracy - wideo z moimi pompkami pojawi się nieco później. A kiedy? Kiedy ja i Ola w końcu spotkamy się na dłużej. ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...