wtorek, 1 września 2015

Maturzysto! Poradź sobie z nauką

Że maturę trzeba zdać - wszyscy wiedzą.  Jak to zrobić?  Cóż... jeśli  nie jesteście geniuszami jedyną receptą jest nauka. Książki,  zadania i mnóstwo(!!!) matur.
Ale dzisiaj nie o tym. Chciałabym przedstawić  Wam sprawdzony sposób na skupienie się na nauce.  O czym myślę? 


Kiedy w maturalnej klasie spędzałam długie godziny przy biurku, moje myśli były dalekie od cyklu rozwojowego motylicy wątrobowej. Aby odciążyć moją podświadomość od ambitnych planów ,,czego to ja bym nie robiła gdyby nie matura" stworzyłam słoik do którego wrzucałam wszystkie pomysły na ,,lepsze" wykorzystanie wolnego czasu. 
Dzięki temu miałam cudowne wakacje, które wynagrodziły mi trudy siedzenia nad książkami. 

Spróbujcie sami, bo warto :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...